۸ پاسخ

پسر منم همینه

هر موقع شیر میدی ساعتو نگاه کن یکو‌نیم ساعت تا دو ساعت بعد باید شیر بدی

چطور ی وقت شیر خوردنش منظم کنم اخه الا هروقت بیدامیش شیر می خواد خودم قاطی کردم کی باید شیر بدم چقد باید بخواب

هرچی بیشتر شیر بدی بیشتر میاره بالا معده بچه کوچیکه کم کم بده درسته دفعات شیردهیت بیشتر میشه به مرور درست میشه ولی زیاد دادن باعث شل شدن دریچه بین مری و معده میشه و هی میاره بالا

مال منم اینطوری بود الان خیلی بهتره گاهی که بادگلو داشته باشه فقط بالا میاره .
صبر کن تا دو سه ماهگی اگه خوب نشد ببرش دکتر شاید رفلاکس باشه.

حداقل ده دیقه یک ربع باید نگهش داری به حالت ایستاده

رفلاکس داره ه آروغ می گیری

پسر منم اینجوری بود دکتر هیچی نگفت براش گفت طبیعیه اما الان ک وارد ۲ ماهگی شده دیگ کمتر شده بالا اوردنش

سوال های مرتبط