۲ پاسخ

گیگوز خوبه ها بخاطره آهنی که توش زیاده ولی برای بچه من اصلا وزن دهی خوبی نداره نمیدونم شاید برای بچه های دیگ اینطوری نباشه

منم گیگوز میدم دخترمن ازاول همینومیخوره مشکلی هم نداشته براش اتفاقا خیلی هم خوشمزس
ب دخترمن فقط این شیرخشک ساخت

سوال های مرتبط