من بوشهر بهم گفتن۱۲۰۰
رفتم شهر خودمون ۳۰۰سوراخ کردم
من سوراخ کردم 200هزار تومن یعنی چی دو ملیون
من بردم تازه سوراخ کردن
گوشواره ۹۰
هزینه اش ۵۰۰شد پیش خانم دکتر جراح بردم سوراخ کرد
چخبره😐من قبل عید تو مطب سوراخ کردم با گوشواره ۵۰۰
من مطب اطفال سوراخ کردم ۳۵۰
دکتر صبا خیلی هم معروفه روش تفنگی
اینجا ۲۰۰ هست با گوشواره نگین دار
مطب دکتر اطفال که دخترا رو میبرم یه قبل عید گفت۲۳۰۰ روکش طلا ۲۴ عیار و از این چرت و پرتا
شهرستان سوراخ کردم با دستگاه ۴ روز پیش ۴۵۰
من ۸۰۰ بود پرسیدم
نبابا من با اونگوشوارع میخی جنس خوب۵۰۰
عزیزم درمانگاه ها هم سوراخ میکنن مناسب تره ...من دخترمو درمانگاه با روش تفنگی سوراخ کردم
با گوشواره ۳۳۰
شهر ما که۵۰۰
اوه چه خبره ببر درمونگاه عمومی
دکترها اونجوری میخوان ببری تزریقاتی اصلا 500 در نمیاد دختر من ر450شد
۲روز قبل از عید ۴۰۰تومن با آنژوکت سوراخ کردم
برا من 450با گول گوشش
سرجمع باگوشواره هاش شد ۵۰۰
قبل عید مطب دکتر زنگ زدم300بود
نه بابا چخبره من بردم پزشک عمومی سوراخ کرد۵۰۰ گرفت
اووووه😐بهش نمیومد انقد باشه😆
من کرج هستم رفتم پیش دکتر اطفال به روش تفنگی ۵۰۰ گرفت
واقعاااااا؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.