۲۲ پاسخ

من بوشهر بهم گفتن۱۲۰۰
رفتم شهر خودمون ۳۰۰سوراخ کردم

من سوراخ کردم 200هزار تومن یعنی چی دو ملیون

من بردم تازه سوراخ کردن
گوشواره ۹۰
هزینه اش ۵۰۰شد پیش خانم دکتر جراح بردم سوراخ کرد

چخبره😐من قبل عید تو مطب سوراخ کردم با گوشواره ۵۰۰

من مطب اطفال سوراخ کردم ۳۵۰
دکتر صبا خیلی هم معروفه روش تفنگی

اینجا ۲۰۰ هست با گوشواره نگین دار

مطب دکتر اطفال که دخترا رو میبرم یه قبل عید گفت۲۳۰۰ روکش طلا ۲۴ عیار و از این چرت و پرتا
شهرستان سوراخ کردم با دستگاه ۴ روز پیش ۴۵۰

من ۸۰۰ بود پرسیدم

ن‌بابا من با اون‌گوشوارع میخی جنس خوب۵۰۰

عزیزم درمانگاه ها هم سوراخ میکنن مناسب تره ...من دخترمو درمانگاه با روش تفنگی سوراخ کردم

با گوشواره ۳۳۰

شهر ما که۵۰۰

اوه چه خبره ببر درمونگاه عمومی

دکترها اونجوری میخوان ببری تزریقاتی اصلا 500 در نمیاد دختر من ر450شد

۲روز قبل از عید ۴۰۰تومن با آنژوکت سوراخ کردم

برا من 450با گول گوشش

سرجمع باگوشواره هاش شد ۵۰۰

قبل عید مطب دکتر زنگ زدم300بود

نه بابا چخبره من بردم پزشک عمومی سوراخ کرد۵۰۰ گرفت

اووووه😐بهش نمیومد انقد باشه😆

من کرج هستم رفتم پیش دکتر اطفال به روش تفنگی ۵۰۰ گرفت

واقعاااااا؟؟؟

سوال های مرتبط

بابای جیگربابا بابای جیگربابا ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی