۵ پاسخ

من خودم پسر دارم اما اره به نظرم شوخی خوبی نبود
بچه هر چی باشه واسه مادرش عزیزه
و بابد به هم احترام بزاریم

ببین مشخصه ک کاملا شوخی کردی ولی اینجا همه مدل قشری هستن ک واقعا درکی از خیلی از مفاهیم ندارن شوخیو تشخیص نمیدن این تجربه ای بشه ک وقتی ۱۰۰۰ مدل آدم تو یه برنامه هست از این حرفا نزنی مخصوصا یسریا درحسرت پسرن حتی میان عقده گشایی میکنن سریع

با احترام بله حرف خوبی نزدی
😐

ببین من به این نتیجه رسیدم تو این برنامه خیلی فرهنگ ها متفاوته بین افراد. واقعا تو یه منظور دیگه داری میان یه چیز دیگه مینویسن. ول کن. اهمیت نده‌ ولی نذار تاپیک. منظورم تاپیک های این مدلی. من میام در مورد پسرم سوال میپرسم نگرانم هیچکی جواب نمیده اما فلان افراد میان چیزای چرت و پرت میذارن از زندگیشون کلی لایک میخوره و کامنتای فدات شم.

چی بود تاپیکت

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی