خانوما برای نینی چند دست لباس لازمه بیمارستان

۵ پاسخ

دو دست سایز ۰ یه دست لازم میشه فقط یه دست هم برا احتیاط،

من دو دست پنج تیکه گذاشتم دوتا سرهمی

من دو دست بلوز جلو دکمه و شلوار و یه رامپر زیر دکمه برداشتم

اگه بیمارستان خصوصی میری یه دست چون یه دستم بهش میدن

فکر میکنم ۲ دست

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی