مامانا بگین ♥️



پوشک🌷شیرخشک🌿

تصویر
۵ پاسخ

سرم تو گوشی این رو فقط بازی بازی

به نام خدا تا حالا تو این موقعیت نبودم🙂‍↔️😂

فقط بخورم و بخوابم و تو گوشی بگردم همین

هر کسی ی جایی توو شهرش حالشو خوب میکنه… برو اونجا با دوستی اگه داری یا حتی تنها. چیزی ک دوس داری بگیر از بیرون بخور… فیلم ببین و…

فقط دراز میکشم و سرمو میکنم تو گوشیم😂🤭فیلم میبینم و شیرینی خامه ای شکلاتی میخورم🥲😝

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱ سالگی