۵ پاسخ

۲۵۰😳😳😳😳
من ۱۶۰درجه ۴۰دقیقه فقط المنت پایین

با تستر روی ۱۵۰ تا ۴۰ دقیقه المنت پایین فقط
قبل پخت ده دقیقه تستر میزارم گرم بشه

آرامش شماره مشاور خانواده می خوای یا حل شد؟؟

داخل فر برقی المنت پایین با دمای ۱۶۰، ۴۰ تا ۴۵ دقیقه
ظرف کیک هم میزارم طبقه پایین داخل سینی فر

خیلی زیاد گذاشتی اولش ۱۸۰درجه و۴۰دقیقه المنت پایین
بعدش ۱۸۰المنت بالا تا وقتی سیخ چوبی کنی توش چیزی نچسبه بهش

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی