۱۲ پاسخ

من همیشه شیر میریزم
با لیوان فرانسوی بریز

شیر و ماست خوشمزه ش میکنه عزیزم

میتونی با شبشه شیر ۲۵۰ میلی لیتر شیر بریزیی

میتونی بریزی آره ولی باشیر خوشمزه تر میشه

با آب ولرم درست کن عالی میشه

این لیوان بزرگه از این فرانسوی ها

بنظرم باآب بیشتر پف میکنه.باماستم میشه اگه میخواین بااین لیوان درست کنیم بایدهمه موادتون باهمین اندازه کنین

من هم با آب درست کردم و هم باشیر وهردوش عالی درمیاد

من همیشه اب میریزم خوب میشه

همیشه با شیر درست میکنم
لیوان فرانسوی بهتره اگه داری

من با لیوان فرانسوی اندازه میکنم

من همیشه شیر میریزم اصلا تا حالا آب نریختم

سوال های مرتبط