۲ پاسخ

عزیزم همه همینطورن، من چندتا از دور و بریامم همینطور بودن، برای هواست و این بمب ها که میزنند، الکی قرص نخور، قرار نیست مریض بشی، فقط آب نمک قرقره کن

اره ساده بخور

سوال های مرتبط