۶ پاسخ

این دو ساعت بعد انجام دادنم خیلی درد داشت
برای ترمیمش هم افتاد تو جنگ ک نشد برم هنوزم حوصلم نشده ک برم

تصویر

منم میخوام ببینم😅

من قبل از عید انجام دادم 5 تومن شد دردش بشدت زیاد و طاقت فرساست 😑😂
رنگش خوبه راضی ام یه صورتی ملیح شده ولی انگار هی کمرنگ میشه

من ۳ سال پیش انجام دادم خیلییی راضیم همیشه لبات یه رنگ طبیعی و ملایمی داره
از اون بی رنگی درمیای
البته بستگی داره کمرنگ بخوای بزنی یا پررنگ

من رنگ قرمز زدم ترمیم هنوز نرفتم از بهمن ماه در واقع قبلاً سه سال پیش انجام داده بودم دیدم کم رنگ شد دوباره انجام دادم هنوز ترمیم نشده برم

شیدینگ صورتی طبیعی میکنه ؟؟سوال منم هست تو فکرشم لبام کبوده میخام صورتی شه همون‌شیدینگه ک صورتی میشه لب یا اسم‌ دیگه ای داره؟؟

سوال های مرتبط