دقیقا الان سختترین دوره اس
من هی جمع میکنم هی اونور کثیف میکنن همش دنبالشونم یا وقتی کار کنم اونا چسبیدن به من دیوونه شدم
دخترام سرما هم خوردن دیگه خوابم ندارم شب تا صبح سرفه کرد طفلک
ولش کن منکه ولش میکنم هرکارمیخاد بکنه
ولی ی چیزی بگم الان گرچه دیسک گردن گرفتم ازدستس از بس بهم اویزونه ولی الان صد برابر بهتره از نوزادی و هفته های اوله
تازه من میگم کاشکی همون نوزاد باشن اون سختیش کمتره
باز بنظرم راحتترین دوره همون نوزادی بود،یجا دراز میکشیدن شیر میخوردن میخوابیدن🫠
بچه با خودش خستگی هاشم بزرگ تر میشن درسته مستقل میشن ولی هزار فکر و خیال برا ماهم بزرگ میشن باهاشون
حاملگی نگفتن راستی
ب دنیا بیاد راحت میشی🥴🥴🤣🤣
فک کنم هیچ وقت راحت نشیم🥲🥲🥲 گول خوردیم🤣😫
هعییییی خواهرررر فکر کنم وقتی راحت شیم ک ۱۸ سالشون بشه کنکورو بدن 😂😂😂
دقیقاااا
دقیقا 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.