۴ پاسخ

چرخ کرده برگ زردآلو خیس خورده ، تلخون، دنبه،

من خودم اول پیاز با گوشت و دمبه نخود میزارم پخته بشه بعد که پخت اون پیاز با دمبه خوب میکوبم نمک فلفل زردچوبه مرزه و رب بهش اضافه میکنم 3تا سیب زمینی متوسط هم اضافه میکنم میزارم خوب جا بیفته عالی میشه

فقط دنبههههه😅🤣ابگوشت هرچی چربو چیلی تر خوشمزه تررررر

من اول نخود میزارم نیم پز شه جدا ..گوشتم با پیاز و سیر تفت میدم قشنگ بعد سیب زمینی بعد گوجه را اضافه میکنم و ربو در دیگ می‌بندم ی چهل و پنج دقیقه گذشت در دیک باز میکنم نخود اضافه میکنم میزارم یکساعت جا بیوفته آخر سرم قبل خاموش کردن تلخون اضافه میکنم ی رب قل زد خاموش میکنم ی مقدار از نخودا و سیب زمینی برمیدارم له میکنم اضافه میکنم مجدد ک غلیظ باشه

سوال های مرتبط