۳ پاسخ

زیر دکمه بهتره چون دیگه وقتی بچه رو بغل میکنی لباس بچه نمیره بالا پهلوش سرما بخوره

ن زیر دکمه خیلی خوبه وقتی ک‌اروغ میگیری جمع نمیشه هی بره بالا

زیر دکمه خیلی بهتره مخصوصا تاپ میخوای بگیری حتما سعی کن دکمه دار باشه نباشه خیلی اذیت میکنه

سوال های مرتبط

امیرعلی آسمونی امیرعلی آسمونی قصد بارداری
خانم های که بارداری دومشون هست و تجربه دارن میشه راهنمایی کنید، گل پسر انشاالله امید به خدا من آخر شهریور یا اول مهر به دنیا میاد، لباس اینا رو گرفتم چی کمه بگیرم (یک عدد بلوز شلوار صفر تا سه ماه دانالو
سایز یک:
دو عدد بلوز آستین بلند + دو عدد شلوار خانگی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار بیرونی
یک عدد زیر کمه آستین بلند + شلوار
یک شلوار اضافه
سایز صفر:
یک دست بلوز آستین بلند + شلوار
یک بلوز آستین بلند، یک شلوار، یک رکابی، یک آستین کوتاه
سایز دو:
یک پنج تیکه:بلوز آستین بلند، آستین کوتاه، آستین حلقه، شلوار ، شرت عینکی
یک بلوز آستین بلند +شلوار بیسکویتی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار خونگی
یک بلوز آستین بلند شلوار نیمه بیروتی
یک عدد سرهمی سایز سه تا شش ماه)، سر همی برا خونه و بیرون سرتا سر دکمه بهتره یا زیپی؟ یکی میگه دکمه باز و بستنش تو شب و برا تعویض پوشک سخته ، بچه پول میخوره بدنش مشخصه بین دکمه ها، زیپی هم باز یکی میگه زیپ بچه رو اذیت میکنه، البته نمیدونم زیپ محافظ دار هم اذیت می‌کنه یا نه