منم کسایی که هفته شون بالاست رو میبینم میگم خدایا منم به ۳۶ـ۳۷ میرسم ینی؟
منم سرکلاژی ام دوست دارم زودتر بگذره با خیال راحت دخترمو بغل کنم🥲
اینا همش میشه خاطره پس ازش لذت ببرین
والا برا من از چهار ده هفته ب اینور مثل برق و باد گذشت 🤣
دوس دارم زود بقیشم بگذرونم بچم و بقل کنم🫠
منم همیشه میگفتم به هفته ۳۰ برسم خیالم راحت میشه ولی الان دل دل میکنم کی به ۳۸ میرسم
یکیم مثل من دلش میخواد هم هفته شما بشه🥺😍
منم همینم، میگذره عزیزم زیاد بهش فکر نکن وقتی دائم بهش فکر کنی خیلی دیر دیر میگذره
وای منم همش میگم کی بشم ۲۶ هفته مثلا
ایشالله صحیح و سالم بغلش میکنی❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.