۸ پاسخ

منم کسایی که هفته شون بالاست رو میبینم میگم خدایا منم به ۳۶ـ۳۷ میرسم ینی؟
منم سرکلاژی ام دوست دارم زودتر بگذره با خیال راحت دخترمو بغل کنم🥲

اینا همش میشه خاطره پس ازش لذت ببرین

والا برا من از چهار ده هفته ب اینور مثل برق و‌ باد گذشت 🤣
دوس دارم زود بقیشم بگذرونم بچم و بقل کنم🫠

منم همیشه میگفتم به هفته ۳۰ برسم خیالم راحت میشه ولی الان دل دل میکنم کی به ۳۸ میرسم

یکیم مثل من دلش میخواد هم هفته شما بشه🥺😍

منم همینم، می‌گذره عزیزم زیاد بهش فکر نکن وقتی دائم بهش فکر کنی خیلی دیر دیر می‌گذره

وای منم همش میگم کی بشم ۲۶ هفته مثلا

ایشالله صحیح و سالم بغلش میکنی❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری