اووو اول راهییی 😫
وارد ۳۰ هفته شدم اصلا نمیگذره
ن عزیزم بیرون بیاد دیگه بدتر اسیری خواب و خوراک ازت میگیره الان تو شکمته راحت ب خواب و خوراکت میرسی
راحت بشی؟ منم سر بچه اولم اینطور فکر میکردم ولی تمام سختی هاش از موقعی که میاد شروع میشه 🥴
۱۸ هفته دیگه😂❤️
من هنو اونم نشدم😫🤯
پنج ماه برا من خیلی دیرمیگذره
منم خیلی دیر میگذره کاش زودبگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.