تازه ۲۰ هفتم شده کی بشه برسم‌۳۸ هفته راحت بشم 😩

۷ پاسخ

اووو اول راهییی 😫
وارد ۳۰ هفته شدم اصلا نمیگذره

ن‌ عزیزم بیرون بیاد دیگه بدتر اسیری خواب و خوراک ازت میگیره الان تو شکمته راحت ب خواب و خوراکت میرسی

راحت بشی؟ منم سر بچه اولم اینطور فکر میکردم ولی تمام سختی هاش از موقعی که میاد شروع میشه 🥴

۱۸ هفته دیگه😂❤️

من هنو اونم نشدم😫🤯

پنج ماه برا من خیلی دیرمیگذره

منم خیلی دیر میگذره کاش زودبگذره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری