کی بشه بشم 30 هفته 🥲

۲۰ پاسخ

من کی بشم ۴۰ هفته😂بشی سی هفته هم باز میخایی زودتر تموم بشه

از لحظات لذت ببرید

ما کی بشیم ۲۰😂

من کی بشم 38🧑‍🦯🤧

منم😫😫😫

وای دقیقا منم همینو میگم

من فقط میگم ۳۴ بشم
درد پریودی اینا دارم خیلی نگرانم😭😭

حرف دل منو زدی 😅

کاش زودتر برسه 🥲

ماه ۶ نمیگزره 😐

خیلی زودد میشی

اییییی گفتییی🤩

به زودی
من منتظرم بشم ۳۷ هفته🥴

ارههه واقعا خیلی دیر میگذره

منم همینطور😭😭😭😭

بش فکر کنی راحت میشه که بشی

منم دقیقا خیلی منتظرم

اخ گفتی

10هفته دیگه 😂

هوم منم 🥹

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد