خانما چرا با اینکه بچم سفالیکه حرکاتش پایین هست؟؟

۵ پاسخ

دستاشه
من درد داشتم رفتم دکترم سونو کرد قسمت پایین پهلوم دستشو نشونم داد 😂😂😂

برای من سفالیک تو معدم قشنگ

برای من بریچه پاهاش انگار تو واژنمه حرکت میزنه🤣

از من سفالیک شده حرکاتش کنار معده دیگه زیر دلم نیست

تو سفالیک پایینه دیگه حرکات بچه

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی