اینم کادوی دخترم از طرف باباش

تصویر
۵ پاسخ

وای ما عید براش میوه برشی خریدینم ..البته واسه شمابیشتر سبزیجات درسته؟؟
من ۵۰۰خریدم ...خیلی خوبه

مبارکش باشه همیشه کناره هم خوش باشید

چه باحاله چند خریده؟
مبارکش باشه

مبارکش 😘

کلم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۴ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۴ سالگی