۳ پاسخ

عزیزم من موز یخ زده و شیر با کره بادوم زمینی عسل رو با هم مخلوط‌میکنم میزارم یکم خودشو بگیره دخترم خیلی دوست داره
میتونی کره پسته یا هر چیز‌دیگه ای هم بزنی
میتونی با میوه ها یخ زده و ماست یونانی هم امتحان کنی

والا ب ضرر نگاه کنی کلا چیزی نباید بدی
شیر ماست دوغ همین شیرخشک همه اینا مواد نگهدارنده داره
من وانیلی میدم بهش داخلش موزو مغزجات پودر شده و تون فرنگی میزنم
شما باز میخای خونگی باشه موزو توت فرنگیو اینا رو با یکم شیر مخلوط کن بذا فریزر میشه بستنی

بستنی ثعلب میخواد
حالا یبار امتحانی شیر و خامه و وانیل و شکر و‌مغزیجات قاطی کن بزار فریزر ببین میخوره
مگر نه بخوای مث بازاری ها بشه باید ثعلب بزنی و هی هم بزنی براری فریزر

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۲ سالگی