خانوما چیا برا سیسمونی گرفتین

۱۱ پاسخ

همه چی فقط صندلی غذا و صندلی ماشین نگرفتم

هر چی خریدم تقریبا عکساشو تو تاپیکت هام گذاشتم دوست داشتی ببین 🌹

من بچه چهارمم خوب سیسمونی نداره ولی براش لباس بیست تیکه چند دست از هرسایز یک دو سه گرفتم.شوینده هاشو .شیشه شیر و جغجغه و تاتی قاشق حرارتیشو میوه خوری ...قنداق سوییسی و تو دورپیچ.حوله زیرانداز تعویض پیشبند کیف.کلا واجبات کالسکه که از دخترم دارم چهار سالشه گهواره هم داشتم از سیمونی بچه اولم دیگه سرویس تشک هم دوختم خودم همینا بیست و پنج میلیون شد . انشاءالله شماها که سیسمونی باید درست کنن بتونین هر چی دوست دارین بحرین به دل خوش

تخت نوزادی
کالسکه
شیشه شیر و پستونک
حوله و لیف
دو تا ست پنج تیکه (سایز صفر و یک)
سرهمی خرگوش
رامپر سایز صفر تا سه ماه
سرهمی آستین بلند سایز سه تا ۶ ماه
دندون گیر
قاشق غذاخوری و ظرف غذاخوری ۵ تیکه
قنداق سوئیسی
ست سه تیکه رختخواب
زیر انداز تعویض
خشک کن
فعلا همینا

هیچی هنوز🤭

هیچیااا

من لباس ها و تشک گاردار و کریر و کالسکه و صندلی غذا و شیشه شیر و تب سنج و فین گیر و سوهان برقی رو گرفتم
هنوز تخت رو نگرفتم

من خیلی چیزا گرفتم ولی هرچی میگیرم باز یه چیزی کمه

من از تیکه بزرگه فقط تخت وکمد
رو تختی مونده و ریزه میزه هاش

هیچی 😑😑😑فقط کریر و شیشه شیر

نصف سیسمونی حتی بیشترش مونده😔

سوال های مرتبط