همه چی فقط صندلی غذا و صندلی ماشین نگرفتم
هر چی خریدم تقریبا عکساشو تو تاپیکت هام گذاشتم دوست داشتی ببین 🌹
من بچه چهارمم خوب سیسمونی نداره ولی براش لباس بیست تیکه چند دست از هرسایز یک دو سه گرفتم.شوینده هاشو .شیشه شیر و جغجغه و تاتی قاشق حرارتیشو میوه خوری ...قنداق سوییسی و تو دورپیچ.حوله زیرانداز تعویض پیشبند کیف.کلا واجبات کالسکه که از دخترم دارم چهار سالشه گهواره هم داشتم از سیمونی بچه اولم دیگه سرویس تشک هم دوختم خودم همینا بیست و پنج میلیون شد . انشاءالله شماها که سیسمونی باید درست کنن بتونین هر چی دوست دارین بحرین به دل خوش
تخت نوزادی
کالسکه
شیشه شیر و پستونک
حوله و لیف
دو تا ست پنج تیکه (سایز صفر و یک)
سرهمی خرگوش
رامپر سایز صفر تا سه ماه
سرهمی آستین بلند سایز سه تا ۶ ماه
دندون گیر
قاشق غذاخوری و ظرف غذاخوری ۵ تیکه
قنداق سوئیسی
ست سه تیکه رختخواب
زیر انداز تعویض
خشک کن
فعلا همینا
هیچی هنوز🤭
هیچیااا
من لباس ها و تشک گاردار و کریر و کالسکه و صندلی غذا و شیشه شیر و تب سنج و فین گیر و سوهان برقی رو گرفتم
هنوز تخت رو نگرفتم
من خیلی چیزا گرفتم ولی هرچی میگیرم باز یه چیزی کمه
من از تیکه بزرگه فقط تخت وکمد
رو تختی مونده و ریزه میزه هاش
هیچی 😑😑😑فقط کریر و شیشه شیر
نصف سیسمونی حتی بیشترش مونده😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.