من دوسه روزه رحمم خیلی درد میکنه نمیدونم گرفتگی عضله اون قسمته یا رحمه
دقیقا قسمتی که برا سزارین میبرن اونجا ...
خیلی کلافم به دکترمم دسترسی ندارم فعلا
تا آخرماه که انتی دارم
اره طبیعیه داره رحم جا باز میکنه ولی استراحت کن
منم مثل توأم به اضافه سیاتیک
منم همينطورم كمر درد پا درد گرفتم سياتيكم هست انگار خيلي درد ميكرد
اره عزیزم استراحت کن
طبیعیه رحم داره بزرگ میشه من هنوز دارم
ده هفته ماه چندمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.