نه خیلی هم مفیده مخصوصا اگه حالت تهوع ویا ویارت زیاده عالیه
نه چ ضرری
بو بده خیلی بدع
من اول بارداری خودم خیلی خوبه
بله مفیده
برای کم خونی و حالت تهوع عالیه
تو بارداری عالیه
خوبه من دوبار تا حالا خوردم میخوام بگم بازم برام بگیرن
نه خوبه
تازه مفیدهم هست بخور
نخ عزیزم اتفاقا برا ویار و حالت تهوع هم خیلی خوبه
من یبار خوردم تازه بهم گفتن برا تهوع هم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.