خانما سیرابی ضرر نداره بخورم

۱۱ پاسخ

نه خیلی هم مفیده مخصوصا اگه حالت تهوع ویا ویارت زیاده عالیه

نه چ ضرری

بو بده خیلی بدع

من اول بارداری خودم خیلی خوبه

بله مفیده

برای کم خونی و حالت تهوع عالیه
تو بارداری عالیه

خوبه من دوبار تا حالا خوردم می‌خوام بگم بازم برام بگیرن

نه خوبه

تازه مفیدهم هست بخور

نخ عزیزم اتفاقا برا ویار و حالت تهوع هم خیلی خوبه

من یبار خوردم تازه بهم گفتن برا تهوع هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد