مامانا یه آهنگ جدید و خوب میگید بزارم رو کلیپ سیسمونی

۳ پاسخ

من این اهنگ رو دوست داشتم
نفسم میگیره. دلم به ی مو بنده. حس و حالم مثل روز اخر اسفنده

آهنگ پا به ماه .من عاشقشم .برای پسرم گذاشتم الانم که دختر دارم میزارم

آهنگ you are my sunshine رو بذار

سوال های مرتبط

مامان 💞👨‍👩‍👧 مامان 💞👨‍👩‍👧 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد