۲ پاسخ

شما دیگ نرفتین ای وی اف

منم مثل تو بودم اگ از من می‌شنوی دوای سیاه بخور ما جنوبی‌ها اینو میگیم بهش بعضیا میگن حلوای زایمان اینو بخور چندبار فقط عالیه درست میشه من چندین ساله ک درگیرشم تا وقتی قرصا رو می‌خوردم خوب بودم ول که میکردم باز مث قبل میشدم تا اینو خوردم درست شدم خداروشکر

سوال های مرتبط