مامانای گل این سونو وزن من چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم 30هفته باید انجام داد سونو وزن رو؟

کدوم سنو گرافی رفتی

وزنش خوبه،

خیلی خوبه عزیزم مال منم میزان مایعش ۱۴بودوزنم ۱۵۰۰بودمال توهم خیلی خوبه خداروشکر

بقیش چیه من نمیفهمم

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجمم🥹🩷 مامان جوجمم🥹🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۸ ماهگی
مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی