۵ پاسخ

من اول با اب میپزم دو دقیقه اخر. بادوم‌که پوست گرفتم و رنده کردم با پشت الک یکم با اب قاطی میکنم میشه شیر بادوم به همون ارد برنج اب که پخته اضافه میکنم
یکم سفت شد خاموش میکنم و شیر خشک اضافه میکنم
چون شیر خشک اضافه کنی شل میشه پس سفت تر بردار
بعضی موقع ها هم اولش با ارد برنج سیب یا گلابی میریزم بعد شیر بادوم و اخر هم از الک رد میکنم
دیگه شیر خشک نمیریزیم
شیر پاستوریزه زیر یک سال ممنوعه

اب

شیرپاستوریزه تا یک سال ممنوع با اب درست میکنم اخرش خاموش کردم شیر خشک اماده شده و اضافه میکنم

شیر گاهی آب

دکتر به من گفت شیر پاستوریزه

سوال های مرتبط