من زیاد حرف زدم سر تکون دادم ولی سردرد نشدم عوضش کمر درد شدم چون زیاد نشستم وقتی پاشدم نشستم ترسیدم دراز بکشم شکمم درد کنه نتونم دوباره بلند بشم کلا تو حالت نشسته بودم تو بیمارسنان.تا ۲هفته کمردرد شدیدااااااا یعنی شیاف میزاشتم بازم درد داشت انگار کمرم شکسته بود دردش شروع میشد بیحال میشدم میخواستم از حال برم .کمرم سمت کلیه هام اینا درد میکرد به مامانم میگفتم فک کنم موقع سزارینم دست انداختن کلیه هام اینارو جا بجا کردن فک کنم انقد میترسیدم رفتم دکتر گفتم کمر درد دارم سمت کلیه هام درد میکنه و ... یه سونوی شکم لگن نوشت رفتم انجام دادم گفت نه همه چی سرجاشه از عوارض امپوله خیالم راحت شد😂
آخه حس ادرارمم از دست داده بودم فک میکردم کلیه هام خراب شدن 🤦
مایعات نسکافه چای از اینا زیاد بخور بزار اثرات دارو زود دفع بشه
تا ۸ ساعت سرو گردنت و تکون نده و اولین چیزی ک میخوری نسکافه باشه و کلا نسکافه زیاد بخور
سرتو تکون نده .به هیچ وجه تا چن ساعت صحبت نکن . شکلات تلخ و نوشابه انرژیزا بعد چند ساعت بخور
کافئین کمتر کن
با روسری سرت ببند
هل باد بریز رو آب گرم بخور یا روی عرق بیدمشک
سرت باید رو بالش نباش و از بدنت یه کم پایین تر باشه.بعد که مجاز به خوردن شدی یه نسکافه غلیظ بخور
زیر سرت بالش نزار ، مایعات زیااااااد بخور چاای کمرنگ ، نسکافه من اینارو رعایت کردم اصلا سردرد نشدم
وقتی بهت اجازه دادن چیزی بخوری با نسکافه و اینا شروع کن... من خودم اینکارو کردم خداروشکر سردرد نشدم با اینکه بعد عمل خیلی حرف زدم و سرتکون دادم
زیر سرت بالشت نزار
حرف نزن به هیچ وجه
چشمات ببند چند ساعت اول
ینی بخاب
چرا سردرد من اصلا سردرد نشدم
نوشیدنی کافئین دار عالیه
سرتو تکون نده رو بالشتم نذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.