۵ پاسخ

سرچ بزن ساک بیمارستانی.مامانا تو پست ها راهنمایی کردن

بسلامتی زایمان کنی گلم
والا هرچی که فکرمیکنی لازمه بردار

شکمت چقد کوچولو مال من ماه اخر ایقد بزرگ شده بوده اندازه این توپ های بزرگ😂برای خودت یه دست لباس و شورت نوار بهداشتی و یه دونه روسری کوچولو من شانه و ابرسان اینا هم برای خودم برداشتم برای نینی هم پوشک من دو دست لباس و پستونک شیشه شیر و دور پیچ اینا فکر کنم...

اگه بیمارستان خصوصی میری. لباس برا بچه یکی بیشتر برندار اونم برای مدقع ترخیص. پوشکم من برداستم ولی خود بیمارستان چون عوصش میکردن خودشون پوشک داشتن. حتی پد هم برا مادر میاز نبود و من ک خریدم کامل موند و استفاده نشد.
فقط مسواک بردار. لیوان و دمپایی هم ب من دادن‌. در واقع هر چی برداشته بودم اونا دادن و اضافه آورده بودم. فقط،ی شارژر و لوازم آرایش کافی بود برام

من هرچی بردم واسه خودم هیچی به دردم نخورد بیمارستان خصوصی رفتم همه چی بهم دادن فقط واسه نی نی بردم برای خودمم فقط یدونه پوشک بردم و خوراکی

سوال های مرتبط