۱۱ پاسخ

برا من همیشه سکسکه ش پایین ترین نقطه شکمه تو مثانه یا لگن

بنده خوب خدا😂

ولی بچه من بریچه پایییینه دلم حس میکنم سکسکه هاشو

عههه دویت داشتی سزارین بشی؟؟؟

برا من پايين شكمم هست ولى بچم بريچه از اول ،
ديروزم رفتم سونو باز بريچه
قبل اونم سكسكش كنار نافم بالا بود بازم حالتش همون بريچه🤦🏻‍♀️

برا منم بریچ تو معده میزنه

از من عذابممم کرده بخدا یعنی یع جا جمع میشه یا پاش میکنه ت مثانم یا سر😐👊🏻اوف ک پام حرکت نمیکنه درد سوزش میاد تنبلههههه

مبارکهه😂😂😂😂

خوش بحالت🙃😂

همه اش می چرخه

خدایا😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد