برا من همیشه سکسکه ش پایین ترین نقطه شکمه تو مثانه یا لگن
بنده خوب خدا😂
ولی بچه من بریچه پایییینه دلم حس میکنم سکسکه هاشو
عههه دویت داشتی سزارین بشی؟؟؟
برا من پايين شكمم هست ولى بچم بريچه از اول ،
ديروزم رفتم سونو باز بريچه
قبل اونم سكسكش كنار نافم بالا بود بازم حالتش همون بريچه🤦🏻♀️
برا منم بریچ تو معده میزنه
از من عذابممم کرده بخدا یعنی یع جا جمع میشه یا پاش میکنه ت مثانم یا سر😐👊🏻اوف ک پام حرکت نمیکنه درد سوزش میاد تنبلههههه
مبارکهه😂😂😂😂
خوش بحالت🙃😂
همه اش می چرخه
خدایا😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.