۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبین؟میگم اگه ممکنه میشه شماره یا آیدی ایتاتو برام بذاری ک بتونم بهت پیام بدم؟دایرکت اینجا برام باز نمیشه

ارا من میخورم یه اسپرسو، اما پسرم حساسیت داره به کافیین ، هرچند روز میخورم

بستگی به بچه داره من قبلا که شیر میدادم خوردم یاس خیلی اذیت میشد شبش بیدار بود و نمیخوابید از خواب کلافه شده بود 🫠

بله یک فنجان مجازه

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمهر مامان آقا رادمهر ۱۱ ماهگی