منم به همین مشکل مبتلا شدم خدا کنه تا درد زایمان سراغم نیومده خوب بشم وگرنه چطور با این حالم زایمان کنم
دقیقا مثل من.الان از دکتر برگشتم فقط دیفنهیدرامین واسپری بینی داد
منم احساس سرما دارم😂😂 عالیه اصن تو این وضعیت استرس دهانه رحمو زایمان و اینا اینم اضافه میشه
واییی دقیقااا پریروز سرما خوردم نینم تا دوروز دیگخ دنیا میاد🥲😕😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.