۴ پاسخ

منم به همین مشکل مبتلا شدم خدا کنه تا درد زایمان سراغم نیومده خوب بشم وگرنه چطور با این حالم زایمان کنم

دقیقا مثل من.الان از دکتر برگشتم فقط دیفن‌هیدرامین و‌اسپری بینی داد

منم احساس سرما دارم😂😂 عالیه اصن تو این وضعیت استرس دهانه رحمو زایمان و اینا اینم اضافه میشه

واییی دقیقااا پریروز سرما خوردم نینم تا دوروز دیگخ دنیا میاد🥲😕😂

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی