۱۰ پاسخ

نه پولشو دادیم به کودکان معلول بی سرپرست❤️🥰شاد شدن دل بچها باشه نگهدار بچم🫀جون گوسفند باشه سلامت صدقه راه بچم❤️🤝🏻

عقیقه کردیم

عادی از بیمارستان اومدم خونه دم در زمین زدن

ما عقیقه کردیم. آدم که داره هزینه میکنه، حداقل همونجوری که مستحبه و برای بچه بهتره انجام بده. آدابشم تو سایتای معتبر نوشته

بزن تو نت شرایط عقیقه کردن برات میاره
منم عقیقه کردم

عادی

عادی قربونی کردیم

عادی بود

عقیقه کردیم

عادی .....

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی