باشه مرسی عزیزم 😍
چهار بار قرص اورژانسی خوردم تو یه سال بد نیست چکار کنم خوب طبیعی هم جلوگیری داریم کلا
فرقی نمیکنه پروژسترون ماهانه و ۳ ماهه هم داره
اما تا میتونی طبیعی جلوگیری کن
خیلی امپول ها بده و همچنین قرص ها عوارض زیادی داره
کسی جواب نمیده🧐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.