۴ پاسخ

باشه مرسی عزیزم 😍

چهار بار قرص اورژانسی خوردم تو یه سال بد نیست چکار کنم خوب طبیعی هم جلوگیری داریم کلا

فرقی نمیکنه پروژسترون ماهانه و ۳ ماهه هم داره
اما تا میتونی طبیعی جلوگیری کن
خیلی امپول ها بده و همچنین قرص ها عوارض زیادی داره

کسی جواب نمیده🧐

سوال های مرتبط