به نظرم ریسک نکن از بیرون بخر هم ارزون تره هم خوشگل تر هم این که از همه مهم تر خیلی خسته میشی کیک تولد کارش زیاده واسه اونی که تا حالا این حجم کیکو نپخته
اماده بگیر میبینی یهو خراب شد سی نفر دیگه خیلی زشت میشه
آماده بخر عزیزم یه وقت اون جور که دوست داری نمیشه ..اخه تولده و کیکش😊
ژله میتونی خودت درست کنی
ولی کیک ریسک
یادش بخیر اونموقع ک من برا ۳۰نفر کیک درست میکردم
الان دیگه واقعا وقتشو ندارم خیلی کار داشت و وقت میگرفت
چون تاحالادرست نکردی ازبیرون بخر
بعدازتولدچندباردرست کن تاحسابی یادبگیری بعدن واس مناسبت هاخودت درست کن یهواولین بارواس تولدخراب بشه خدای نکرده خوب نیست موادت هم حروم میشه
خودتو خسته نکن عزیزم
از بیرون بگیر ❤️
همچنین ژله چند بسته بخرم ممننونتون میشم راهنماییم کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.