۹ پاسخ

گلی هر چی میزنم قسمت گفتگو برام باز نمیشه
یه سوالی ازت داشتم

وای چ حسیهههه

خوشبحاااااالت😍😍😍

وای خدااااا چه حس قشنگی🥹انشالله که دو تایی صحیح و سلامت بر می گردین خونه😍خوش بحالت برای منم دعا کن زودتر بگذره خستم🤣احساس می کنم یک سال تو هشت ماه موندم 🤣🤣

منم پس فردا زایمانمه هم خیلی استرس دارم هم خیلی خوشحالم😊

سلام عزیزم با دکتر صادقی،کدوم بیمارستان؟

به سلامتی عزیزم. چراهمه دارن زایمان میکنم توگهواره دوروزه من افسردگی گرفتم🥴هفتم خیلی پایینه

منم پس فردا زایمان دارم🥺

برو خدارو شکر کن تکلیفت معلومه من سزارین اجباری ام هنوز نه نوبت بهم دادن نه تاریخ دادن هیچ از هیچ

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی