سلام خانما از کجا بفهمم نوزادم اسهال داره؟

۳ پاسخ

تا ۱۰ بار مشکلی نداره میگن اما اگر آبکیه یا دفعات زیاد دفع داشت هر ۸ ساعت ۱ سی سی پدی لاکت بده،بعد که اوکی شد هرشب ۵ قطره بده

نباید بیشتر از ۶..۷بار دفع در روز داشته باشن
اون اسهاله

والا من زمان پسرم میگفتن مدفوع بیش از ۷ بار در روز اسهال حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی