۳ پاسخ

امروز ی خانمی میگفت تو اردیبهشت بهش گفتن 80 تومن

البته شکم اولیا رو بعنوان رشوه ازشون واسه سزارین اختیاری ۲۰ الی ۳۰ میلیون میگیره

ادیب ارا
سال ۱۴۰۰ زایمان کردم
هزینه بیمارستان پیوند ۱۲ میلیون شد که الان شده ۴۶ میلیون
اون موقع هم رشوه دکترم ۵ میلیون گرفت سزارین کنه و الان بعنوان رشوه ۳۰ میلیون میگیره
ایرانم نیست فعلا
اما سر این بارداریمم دکتر سروگل شهریور انتخاب کردم عاااالیه
گفته با اینکه شکم دوم سزارین اجباری هستی ولی من ۱۵ میلیون جدا واسه خودم ازت میگیرم 😐😐😐
همه دکترا پولکی شدن و دیگه مجبوریم این هزینه هارو بدیم تا بخیر و خوشی زایمان کنیم

سوال های مرتبط