این مثلا کافه باره 🫤😐نظرتون
#فرزند پروری
پوشک

تصویر
۶ پاسخ

فک کنم دستگاه هاتو بزاری و چیدمان بهتر کنی اوکی بشه

این پهلو یخچالته؟

قهوه ساز و چایی سازتو بزار با ماگ و فنجون ریز قهوه دیگ شکرو قهوه بانکشو بگیر بزار

قشنگه ک ب نظر من جمو و جور فقط این پشتش یه شکل دبگ بود خوشگل تر بود قهوه ساز بزاری با وسیله هاش عالی میشه مبتونی پشتشم اونجاک حالت اجره اگ دوس نداری ماربل بزنی یا دیوارپوش

خونه خودته؟

بنظرم باید یکم پهن تر بود ولی بازم خوبه یه اسپرسوساز بزار و کنارشم یه چای ساز از اینا که رو هم قرار میگیرن قسمت بالا هم چندتا شات و کندی و قهوه

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی