روحشون شاد
لعنت ب تصادف منم داداش جوونمو ۴۵روزه بخاطر تصادف از دست دادم امسال بهار همه جا سرسبزو گلزار شده همش حسرت میخورم ک داداشم نیست بره تفریح و گردش و از بهار لذت ببره.خودمم تو خونه حبس کردم اصلا دلم نمیخواد طبیعت رو ببینم😔😔
خوندم عزیزم روحش شاد
روحش شاد .خوندم گلم
خوندم گلم
خدا بهتون صبر بده😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.