۵ پاسخ

اره خوبه منم قبلا استفاده کردم

خیلی خوبه منم قبلا استفاده کردم ولی در کنارش کرم ضد لک وابرسانم بزن زودتر نتیجه میگیری یکم فقط پوست و خشک می‌کنه ولی حرف نداره

صابون خیلی خوبیه عطاریا دارن من یه مدت استفاده میکردم عالی بود.

تاثیر خاصی نداره من داشتم

این صابون

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان سوگند و فندق‌ مامان سوگند و فندق‌ ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی