اره خوبه منم قبلا استفاده کردم
خیلی خوبه منم قبلا استفاده کردم ولی در کنارش کرم ضد لک وابرسانم بزن زودتر نتیجه میگیری یکم فقط پوست و خشک میکنه ولی حرف نداره
صابون خیلی خوبیه عطاریا دارن من یه مدت استفاده میکردم عالی بود.
تاثیر خاصی نداره من داشتم
این صابون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.