فرزند پروری پوشک شیرخشک زایمان

تصویر
۱۱ پاسخ

اره خریدم
درسته جنگ ولی اینطوری آدم انقد ناامید باشه از زندگی زده میشه.

اصلا قبود ندارم این حرف شوهرتونو.بچه نباید درگیر این مسائل بشه.یعنی بچه رو تا سوپرم نمیبرید؟اتفاقا باید براش خرید کنید و وضعیتو براش عادی جلوه بدین

بخاد عید باشه یا نباشه
اولا بچه جنگ نمیشناسه
نداری نمیشناسه
دوما تو سن رشده هرچی بچم داشت یا زمستونی بودن یا برا عید پارسالش ک دیگ کهنه شدن بلاخره نیاز ب لباس هست

من قبل جنگ خریدم

منو همسرم هنوز هیچی قراره این هفته بریم
اما برای دخترم کفشو ی دست لباس بیرون و ی دست خونه خریدیم

بله اول جنگ خریدم دخترم شد۵۵۰۰
خودم شوهرم خرید۱۰تومن
پسرمم نخریدم ۶تومن زدم به کارتش کتونی پیراهن نداره

منم یه دست لباس خریدم به قول شما شلوارش کوچیک بود یه دورس با شلوار لی خریدم کفش اینا نخریدم برا خودم هیچی

منم هیچی نخریدم نه برای خودمون نه برای بچه

ما قبل جنگ خرید کردیم

نہ ھیچی نخریدم ھر چی دارہ از قبل دارہ
راست میگہ تو این اوضاع معلوم نیست چی میخواد بشہ ھمون پولو نگھدار برای چیزای واجب تر

من قبل جنگ خریده بودم

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان هلن جانم😍 مامان هلن جانم😍 ۴ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۴ سالگی