۸ پاسخ

شایدم حرفت درست باشه حرصشو سرتو خالی میکنه

فوش هاش بد بودع نمیخوام عصبیت کنم ولی باهاش سرسنگین شو حتی اگه کارت اشتباه بوده این کلمات اصلا درست نیست میتونست بگه دیگه دوست ندارم شوخی کنی

اشکال نداره کار بدی نکردی حتما با هم صمیمی هستین و شوخی میکنین
همسرتم ناراحت شده حرصشو سر تو خالی کرده

شاید از دست بچه اعصابش بهم‌ریخته.بعد دید تو حواب دادی ناراحت شد زورش به داداشش نمیرسه سرتو خالی میکنع

برادر شوهرت خیلی کم عقله انگار

فلفل کنم تو دهنت به نظرم یکم بد بود شوهرت هم غیرتی شده حق داسته

خاهر شما شوخی میکردین اونم غیرتی شده حسودیش کرده

ولش همسرت شاید گفته برادر بزرگتره توام جواب دددی حرصش گرفته😂🤣

سوال های مرتبط