منم قدامیه از ۲۲ ببعد حس کردم الان دیگ خیلی بیشتر شده🥰
عزیزدلم تکوناشو من از ۲۲ هفته تقریبا احساس کردم تا الان که قوی تر شده ، اما باز باباش دستشو میذاره رو شکمم احساس نمیکنه😐😂
از ۲۱ هفته
از همین هفته تو اونم خیلی خفیف شاید روزی یک دوبار اونم به زور
من قدامی حس کردم الان دو هفته س فک کنم
من از آنتی حس کردم جزئیی
اما از انومالی ب بعد قشنگ متوجه شدم
الآنم دیگ از رو شکم معلومه
منم قدامیه
از ۱۶ هفته قشنگ مثل حباب ترکیدن بود
اگه چربی شکم نداری زود حس میشه
من از آخرای ۱۸ هفته
من تازه دارم میفهمم که تو شکمم یه چیزی هست😂
من از اخر ۱۶فهمیدم
من تازه چند روزه واضح حس میکنم
منم قدامی ام ولی حس نکردم هنوز
من قدامی از این هفته کامل حس کردم
۱۸/۱۹هفتگی من حس کردم
من قدامی هستم و تو هفته بیستم یه حالت کرم مانند حس میکنم
من از هفته ۱۸ حس میکردم
الانم از رو شکمم معلومه تکوناش.
والاه من هرررررر از گاهی حباب ترکیدن حس میکنم ٫ اونم سه چهار روز یه بار
من سر پسرم قدامی بود ۲۲ هفته اینا یکم حس میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.