۵ پاسخ

پدی لاکت خوبه

ویتامین آ د با گوش پاک کن بکن داخل پشتش سری دسشویی میکنه

روغن زیتون بمال شکمش

دکتر ها میگن سه روز اشکالی نداره ولی بعدش خطرناکه اینجا نه دکتری هست نه چیزی چرا نمیری دکتر؟؟

قطره بیبی کر بده
منم بچم از دیشب خیلی داره زور میزنه دلم میسوزه
امروز دادم

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۶ ماهگی