مو همیشه بلند میشه حیفه بخاطر ناراحتی بابت کوتاهی مدل های دیگه ای امتحان نکنی
واییی منم خیلی دلم میخواد کوتاه کنم باز؛))
شما آخر کوتاه کردی یا نه؟
من موهام خیلی بلند بعد از زایمانم واقعا نمیتونستم بهش برسم و ریزش موی شدید داشتم رفتم کوتاه کردم و به شدت راضیم برگردم عقب دوباره کوتاهش میکنم👍🤩
من موهام تاباسنمه کوتاه نکن
من هیچ وقت موهام به بلندی شما نبوده ولی یبار تا روی شونه کوتاه کردم و پشیمون ترینم
این عکس قبل کوتاهی
من موهام تا گودی کمرم بود تا شونه ام کوتاه کردم راضیم😍
بنظرم حیفه من از الان برای این مویی که قراره کوتاه بشه ناراحتم شما رو نمیدونم🤕
موهای من موج داره تا کمرم بود قبل عید باب زدم خیلی راضیم
من تا باسنم بود الان تا سرشونم کوتاه و بلوند کردم خیلیم راضیم😁
البته اگ بمن میبود کلا مردونه میزدم قبل ازدواج زدم هم بهم میومد هم راحت بودم
ولی متاسفانه شوهرم نمیزاره🫥
حیف نکن🥲
من موهام تا پایین کمرم بود الان مصری زدمتا زیر گوش
خیلی خیلی خیلی راضیم
همهمیگن سنت کم شده
هرجا میرممخصوصا باشگاه بهممیکن سفید برفی🤭
من بعد زایمان بلوند روشن کردم
متأسفانه بخاطر شیردهی و ضعیف بودن موهام و عدم رسیدگی،یه روز بیدار شدم دیدم خیلی از موهام از وسط قطع شدن
شکسته و خرد شده بودن
واقعا شوکه و ناراحت شدم
رفتم سالن و گفتم تا هرجا سالمه نگه دار
تا کمر بود
تا چونه زد😑
ولی چاره ای نبود
الان که ۵ساله نهایتش تا سرشانه س
خیلی راضی و راحتم
راحت میشورم
راحتی خشک میکنم
راحت میبندم
من هروقت کوتاه کنم با اینکه قشنگ میشه پشیمون میشم بنابراین کوتاه نمیکنم
با اینکه سختمه موی بلند با رابطه و بچه و ...
هرکسی ی جوری
من همیشه پشیمون میشم
ترجیح میدم صاف کنم پشتشو موخوره گیری
من موهام انقدر بلند بودن كه وقتي ميخواستم بشينم ميرفتن زيرم تا زير باسنم بودن ..بعد از شيردهي شروع كردن ريختن منم رفتم مصري كوتاه مردم انقدر حس خوبي داشتم راحت بودم باز دوباره بلند شدن الان زير شونه هام هستن ..مو بلند ميشه .وقتي كوتاه ميكني مو جون ميگيره
اصلا کوتاه نکن اصلا و ابدا هیچی موی بلند نمیشه بعد مثل چی پشیمون میشی موی بلند خیلی قشنگه من پسرونه زدم مثل چی پشیمونم نکن نکن نکن با اینکه من موهام زیادم بلند نبود ولی پشیمون شدم
من موهام تا بالای باسنم بود و رنگ بلوند و بوتاکس شده و خیلی ناز اما حال خرابه اوایل بارداری و جنگ باعث شد که یه روز برم ارایشگاه و تا گوشم کوتاهشون کنم …. الان پشیمونم چون حالم بهتر شده
من خیلی راضیم که کوتاه کردم رنگم کردم و پروتیین خیلی قشنگ شدم و راحت شدم
موهای من از موهای شما یکمم بلند تر بود جدیدا کوتاه کردم خیلی خوبه کاش زودتر میزدم
منم موهام تا کمرم بود.
تا روی شونه ام کوتاه کردم
خیلی حس خوبی داره
با خودم گفتم چرا زودتر کوتاه نکردم
من کوتاه کردم تو تایپکم عکسش هست 🥺
من چندسال پیش زدممم انقدرم راضی بودممم. همش کوتاه میکردم😍الان همسرم میگه تو بزنی من کچل میکنم🤣فعلا دست نگهداشتم
اگە خیلی وابستە ای نکن
منم همیشە موهام بلند بودە ولی وقتی کوتاه میکنی مدل های جدید تر و تنوع بیشتری دارە بعدشم سرت انقد سبک میشە کە نگو
مثل سگ گریه کردم
تا کجاته میخای کوتاه کنی حداقل بفروش
کوتاهم خیلی خوبه من مجردی خیلی بلند بود دیگه بلند. نکردم
کاش ی نکته راجب زودتر بلند شدن مو به ماهم بگید چه مکملی باعث رشد سریع تر میشه؟؟؟؟؟
حیفه نکن
دقیقا موهای منم اندازه شما بود زمستون رفتم مصری زدم موهامو خیلی راضی اصن قیافم تغییر کرده حال میکنم
اصلاااا پشیمون نیستم میخوام کوتاهتر هم کنم
موهای من تا زیر باسنم بود، از ۹ سالگی هم کوتاه نکرده بودم تا ۳۲ سالگی اما مدتی بود هم دنبال تنوع بودم هم شستن و خشک کردنش اعصابم و بهم زده بود هم شبا تو خواب همش زیر کمرم گیر میکرد.
شهریور کوتاهش کردم تا سرشونه، عادیام! نه خیلی پشیمونم نه میشه بگم اصلا پشیمون نیستم. خب از طرفی یکم راحت شدم ولی خیلی دلم تنگ موی بلندمه و روزشماری میکنم دوباره اونقدری شه، خدارو شکر رشدش هم خوبه و داره بلند میشه، ناراحت نیستم از کوتاه کردنش، تجربه بود اما دیگه هرگز کوتاه نمیکنم و بلند نگهش میدارم
بله عزیزم پشیمون شدم ولی نمدونم چرا از رو نمیرم بلند میشه باز کوتاه میکنم🤣🤣🤣
منم بلند بود حتی از موی شمام بلندتر بخاطر بچم کوتاه کردم چون نمیزاشت بهش برسم تا بند سوتینم هست
هیفه من ک پشیمون شدم. چون همه نازو عشوه زن به موهاشه. مردا عاشق موی بلند هستن
پنج سال یکسره تا کمرم بود
کوتاه کردم پسرونه
بسی خوشحال و راضی بودم و هستم
احساس میکنم سنم کمتر نشون میده
حموم رفتن
خشک کردن خیلییی سریع تر شده و راحت
زیبایی مو بلند یه چیز دیگه س ولی خب بعد شیر دهی ریزش مو شدیدددددددددد گرفتم
والا اولش راضی بود ولی الان دلم موبلندمیخواد... توکه خیلی وقته کوتاه نکردی خیلی کوتاه نکن پشیمون نشی
نکن صد درصد پشیمون میشی من کردم پشیمممممون
من تا سرشونه کوتاه کردم فعلا که خیلی دارم حال میکنم باهاش
اگر دوست نداری دیگه بند کنی گوتاه کن من دوسال پیش تا کمرم بود بچه شیر میدادم خیلی اذیت میشدم مراقبت حمام خشک کردن خیلی برام سخت بود تا رو شونه کوتاه کردم اوایلش حیلی راحت شدم ولی الان اعصابم خرابه میخوام هم بلند کنم مثل قبل هم دلم میخواد مصری بزنم 😭😭 نمیدونم چمه اصن
منم تا گودی کمرم بود هرکی منو میدید میگفت کوتاه کن بهت میاد
ولی خیلی پشیمون شدم کوتاه کردم
تا حدی کوتاه کردم که بسته میشد فقط
خیلیییییی من موهام بعد زایمان دیگ موهام مو نشد🥲
کاش موهام صاف بود همیشه کوتاه میکردم چیه همش بشور سشوارکن الانم خیلی بلند نیست تا سرشونه ولی باب دوس دارم
من چون خوشگل شدم راضیم الانم دلم میخواد کوتاه کنم
نه کیف کردم الان دگ فقط موهامو کوتاه نگه میدارم ...بیشتر بهم میاد
قبلا فقط الکی مقاومت میکردم ک حتما موهام بلند باشه
نه اصلا تنوع شده تازه
نه ناراحت نشدم اینقدرم راحت شدم 😂😂😂
من خیلی وقته زیاد کوتاه نکردم چون موهام فره بد میشه
موی من از برا شما هم بلندتر بود
زمان کرونا کوتاه کردم به حدی راحت و خوشحال شدم که الان چند ساله هی میگم بلند کنم ولی بد پشیمون میشم کوتاه میکنم😅 البته از شونه کوتاه میکنم کمتر از اون نه
بزن بره بابا زود بلند میشه، دنیا انقدر طولانی نیست که وابسته مو باشی و لذت راحتی با موی کوتاه رو تجربه نکنی
من که ریختم دور ولی شما اگه تونستی بفروش خوشحال تر میشی😅😅
بله من مثل چی پشیمونم البته همه میگفتن کوتاه بهم بیشتر می اومد ولی واقعا پشیمونم الانم سه ساله اصلا رشد نمیکنه لامصب
بنظر من مو تا زیر شونه خوبه بقیش بیهودس چون تو ایران یا باید زیر شال بمونه یا همش ببندی زیر دستو پا نمونه من کلا طرفدار مو کوتاهم خیلی کوتاه نها ولی هم مراقبتش راحته هم حس سبکی به ادم میده اوناییم که میگن مو بلند بیشترشون تفکر ماماناشونه که موهاشونو کوتاه نمیکردن
اگه میریزه کوتاه کن مهم اینه نریزه
ن من میریخت کوتاه کردم واسه چی پشیمان بشم انقد راحت شدم
تا بند سوتین کوتاه کن اگه موهات فر نیست
وای نکن تو رو خدا پشیمون میشی
افسرررررررددددددههههه شدم افتضاححح هنوزم یادش میافتم گریهام میگیره این کارو نکن توروخدا یه کم کوتاه کن بعدا دوست داشتی برو دو باره کوتاهش کن ولی یهو نزن
نکن ک پشیمون میشی من موهام تا زانوم بود کوتاه کردم ی ساعت بعد پشیمون شدم
منم فک میکنم زشت میشم و پشیمون
من ک عاشقش شدم...ت ۸ماهگی دخترم کوتاه کردم الان عادت کردم به کوتاه یذره بلند میشه میرم کوتاه میکنم
دوت نداری نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.