۸ پاسخ

عزیزم به عوارضش باید زودتر از وقتی که انجاک دادی فکر میکردی! تا جاییکه من میدونم عوارض خاصی نداره و چون تازه انجام دادی اینطوره، با گذر زمان همش برطرف میشه، زمان بده بهش

۶ ماه اول شاید مشکل تنفسی بخاطر
نوک‌بینی سفته اگ‌عمل تازس
ولی بعداز ۱ سال اینا همه کاملا حله

عوارض😐😐

ابریزش بینی هم بعد ی مدت خوب میشی

ایناییک میگی ریزش مو گرما عوارض بیهوشیه تا مدتهاا تو مدت میمونه
نوک دماغتم سفت میمونه مال من بعد ۶سال هنوز سفته

تاپیک قبل والا عکس دماغ ندیدیم ما

منم آبریزش بینی داشتم خوب شدم
نوک بینی هم برای همه سفته

من کردم هیچ کدوم اینارو ندارم شاید دکترت خوب نبوده بستگی ب کار دکتر داره وگرنه عوارضی نداره

سوال های مرتبط