خودت ک خوشگلی دست نزن به صورتت
منم خیلی دوس دارمم تاحدودی شوهرمو راضی کردم ولی صددرصدی نیس 🙁🤕
حتما عمل کن بنظر من لازم داره
خودت خیلی خوشگلی
اسم کرم ورژتومیگی یاعکس میفرستی ازشون لطفا
بینی ات خوبه چکارش داری چرا فکر میکنید فقط با عمل زیبا میشید؟
الام من سه ماهه عمل کردم خیلی ورم دارم پشیمونم ی برامادگی هم دراومده دکترمیگه درس میشه ولی چشم اب نمیخوره
شبیه ندا تو فیلم خلیفه هستی
دماغ به این خوبی چرا انقد ناشکر 😊
اصلا نیازی نداری
دماغت خیلی نازه دختر،منم دلم عمل میخاد هرچی بود فقط دوس دارم میکرو بشه🤣
من الان یکسال داره میشه ورمش نمیخابه بی صاحب اولا بچه رو بلند کردم رعایت نکردم موندگار شده حس میکنم خیلی طبیعی دراورده
همینجوری خوبی ولی اگ عمل کنی واقعا تغییر میکنی و زیباتر میشی
من راضیه پول نیس😂😂
قسطس سراغ نداری😂😂
عمل کن عزیزم من سه ماهه عمل کردم
شوهر منم دوست نداره عمل کنم
منم دوس دارم روی دکتر خیلی حساسم
من شوهرم راضیه
ولی خودم وسواسیم دکتر خوب نمیتونم پیداکنم🥲
منم راضی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.