من دوساله عمل کردم هنوز نوکش گردالیه
ابجیم گرد بود بعد دو سال هنوز همونجوره فک میکرد ورمه
من ۴ساله عمل کردم هنوز انگار ورم داره نوکش🙂
حداقل ۶ ماه تا یک سال
من یک ماه عمل کردم نوک بینی منم گرده میگن ورمه ولی فکککک نکنم😅
شما چطور شده بینیت راضی هسی
میشه بگی هزینه اش چقدر شده و کجا عمل کردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.