۷ پاسخ

من دوساله عمل کردم هنوز نوکش گردالیه

ابجیم گرد بود بعد دو سال هنوز همونجوره فک میکرد ورمه

من ۴ساله عمل کردم هنوز انگار ورم داره نوکش🙂

حداقل ۶ ماه تا یک سال

من یک ماه عمل کردم نوک بینی منم گرده میگن ورمه ولی فکککک نکنم😅

شما چطور شده بینیت راضی هسی

میشه بگی هزینه اش چقدر شده و کجا عمل کردین

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی