۲ پاسخ

غسل استحاضه
که اگر کم بوده تواین مدت باید بگی استحاضه قلیله
اگر بین وسط بوده باید بگی استحاضه متوسطه
اگر زیاد بوده استحاضه کثیره

غسل نداره غیر نفاس که روز دهم انجام میشه

سوال های مرتبط