این مدل پستونک آسیب میزنه به فک و دندان 🛑🛑🛑🛑

تصویر
۴ پاسخ

نه خیلیم خوبه دختر من ارتودنسی نمی‌گرفت وقتیم می‌گرفت همش هوا می‌رفت داخل دهنش اما این مدلو خریدم گرفت خوبه

نه عزیزم اونت
ارتودنسی مدل بادومیه

نه اتفاقا یه دکتر این پستونکو بهم معرفی کرد من اولا ارتودنسی به دخترم میدادم اینو که دادم ارتودنسی دیگه نگرفت

نه سرگرد خیلی بهتر از ارتودنسیه

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی
مامان ✨ Dlyako✨ مامان ✨ Dlyako✨ ۷ ماهگی