نه خیلیم خوبه دختر من ارتودنسی نمیگرفت وقتیم میگرفت همش هوا میرفت داخل دهنش اما این مدلو خریدم گرفت خوبه
نه عزیزم اونت
ارتودنسی مدل بادومیه
نه اتفاقا یه دکتر این پستونکو بهم معرفی کرد من اولا ارتودنسی به دخترم میدادم اینو که دادم ارتودنسی دیگه نگرفت
نه سرگرد خیلی بهتر از ارتودنسیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.